Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

45. Kolorowe skrzydła

Chociaż nie pasuje do aktualnej pogody, pokażę szal, który skończyłam w zeszłym tygodniu, ale zanim zrobiłam zdjęcie wyfrunął z córką na kilka dni. Wczoraj udało się zrobić fotki:


i po rozwinięciu skrzydeł:


i jeszcze zdjęcie na balkonie, w świetle dziennym:



Wzór i włóczka wybrane przez córkę.

Wzór-wingspan, włóczka-Angora Special BD z e-dziewiarki, druty nr 4,5 (drewniane KP mają identyczne kolory jak ta włóczka), zużyłam cały motek, została nitka długości 30 cm.

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :)

11 komentarzy:

  1. piękny szal i serwetki ma drutach też robisz śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mojej pogody pasuje w sam raz:)
    Cudowny wzór i kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam na swoim koncie ten szal.Piękny jest!
    Cudownie zdolna osóbka jak widzę pojawiła się na moim blogu...Będzie mi miło tutaj zaglądać :)
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szal , jak i wszystkie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam sliczny szal czy mogłabym prosić o kontakt na ewciarobotki@gmail.com nie znalazłam na blogu Twoim kontaktu z góry dziekuję ewcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogła bym prosić o dokładny opis wykonania takiego szala

    OdpowiedzUsuń