Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

44. Serwetka do koszyczka

Udało mi się zrobić zdjęcie serwetki, którą zrobiłam do koszyczka. Zdjęcie robione po wyjęciu serwetki z koszyka, więc jest lekko wymięta i jakoś krzywo wygląda, ale możecie mi wierzyć, jest okrągła:


Serwetka ma 38 cm średnicy, nici Garden, druty 2,5
Wzór pochodzi z gazetki "Sabrina Robótki extra - Obrusy dziergane na drutach" . Jest tam kilka ślicznych serwet na które mam ochotę, ale na razie muszę się zająć pelerynką dla mojej "komunistki", a na drutach mam zaczęty szal dla starszej córki.

Hoja, którą pokazywałam tutaj nie obraziła się tak całkiem o przestawianie, zrzuciła pączki tylko z trzech kwiatostanów a reszta pomału się rozwija i pachnie wieczorami

8 komentarzy:

  1. Oj coś mi się zdaje, że to był śliczny koszyczek z tą serwetą :) A jak widzę tą Twoją Hoję to łezka mi się kręci w oku, bo jak mieszkałam w Krakowie to też miałam piękną i dużo kwiatów i pachniała, jak tylko ją przeniosłam do nowego domu to nie wiadomo dlaczego się zmarnowała i już jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ta serwetka, jest naprawdę śliczna!!! Pozdrawiam i miłego dnia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję :)
    to najprostsza serwetka z całej gazetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka na drutach:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę nie w tę stronę idę zwiedzając Twojego bloga ale cóż. Szal z nowszego wpisu jest wspaniały a serweteczka skromna i delikatna. Pozdrawiam i idę dalej

    OdpowiedzUsuń