Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

77. Rocznicowa rozdawajka

Dzisiaj mijają dwa lata od napisania przeze mnie pierwszych słów na blogu.
Chciałam Wam bardzo podziękować za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie takie miłe komentarze.

W związku z rocznicą zapraszam Was na małą rozdawajkę.
Do wzięcia są dwa prezenty:
1. wiosenna chusta Revontuli z bawełny Bahar Alize w odcieniach zieleni (druga rocznica nazywana     jest bawełnianą)
2. koralikowa bransoletka


Zabawa trwa od teraz do 1 kwietnia do północy (wyniki 2.04)

Warunek udziału w zabawie jest tylko jeden: zostawić komentarz pod tym postem :)

Zapraszam!

I jeszcze zdjęcie gotowej chusty


Chusta po namoczeniu i upięciu tworzy półkole o średnicy 65 cm.
Zużyłam dwa motki bawełny Bahar Alize kolor 1801, kupionej w e-dziewiarce,
druty drewniane KP nr4, wzór revontuli.

50 komentarzy:

  1. Kasiu urodzinowo życzę Ci pomysłów, wytrwałości i tego dobrego ducha, który rozsiewasz. No i o c z y w i ś c i e zapisuję się i czekam, a może....Zapisuje się na bransoletkę, śliczna jest. Pozdrawiam. A banerek dam, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to ja chętnie staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu życzę Ci jeszcze wielu takich rocznic i wielu nowych ciekawych pomysłów :)
    Kusisz tymi cukieraskami :) Z chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory chusty są śliczne chętnie staję w kolejce pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne życzenia rocznicowe, piękne kolory. Chętnie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie. Banerek zamieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, zdumiona jestem, jak wszechstronnie jesteś uzdolniona. Frywolitki przepiękne, chusty o jakich marzę, a haft... to mi szczęka opadła. Ty masz złote rączki. Powinnaś je wysoko ubezpieczyć. Ta zielona chusta też cudo. To ja się nieśmiało zapisuję. Pozdrawiam serdecznie Kasiu.
    Ania
    kesja26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka piękna!! Revontuli to piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty-czekam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są prace w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam Maria 51. mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności tu u Ciebie. Cieszę się, że tu trafiłam. Staje w kolejkę, bo marzą mi się takie cudne prezenty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po chustę w tak pięknych kolorkach z miłą chęcią staje w kolejce i życzę powodzenia wszytskim w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Piękna chusta:) Z przyjemnością stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicyL(
    Chusta ma piękne kolorki.
    Chętnie staję do kolejki i zapraszam na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie śliczności, ta chusta i super kolorowa bransoletka -idelane na lato:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się druciana chusta i z chęcią bym taką piękność przygarnęła :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie te prezenciki wyglądają więc chętnie się zapisuje do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam,boska ta chusta i jak tylko mozna to zapisze sie i ja.Moze szczescie mi dopisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze i wielu twórczych wspaniałych lat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, Serdeczne życzenia rocznicowe: super ciekawy blog, interesujace porady, sliczne i starannie wykonanane prace w pięknch kolorkach. Chętnie ustawiam się w kolejce po te wiosenna bawelniana zielona chuste. Uwielbiam wszelkie chusty i szale. Nie ma dnia abym sie czyms takim nie owinela. A moze szczescie dopisze. Zycze sukcesow w dalszej tworczosci i blogowaniu. Pozdrawiam serdecznie, ania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudeńka :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję kolejnej rocznicy i zgłaszam się do zabawy. Chusta jest w ślicznym wiosennym kolorze. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne prezenty dopisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! b. ładne rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę. Ustawiam się w ogonku i zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kolorki, dołączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sie bardzo chętnie zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy!
    Z chęcią zapisuję się, chusta cudna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze żeby na zewnątrz było tak wiosennie jak u Ciebie ;) Gratuluję rocznicy ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam swój udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna chusta! chętnie ją przygarnę :)
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna ta chusta i w moich ulubionych kolorach i bransoletka też taka wiosenna:)Ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna chusta i bransoletka, ustawiam się w kolejce.Podziwiam zdolności i talent.
    danutagorzelewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeprzeprześliczne...
    Jeśli można tylko jeden prezent, to zapisuję się na chustę...

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne! dlatego zgłaszam się i zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne candy.. Oczywiście się zapisuję =]

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie wezmę udział i zapraszam na mojego bloga: www.srebrnybigiel.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja z chęcią spróbuję swojego szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po tak spragnione wiosenne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z okazji rocznicy życzę Ci kolejnych wspaniałych rocznic w blogosferze:) Ustawiam się w kolejce po te wspaniałości w wiosennych i optymistycznych kolorkach - tego optymizmu coś ostatnio mi brakuje, cóż, wystarczy spojrzeć za okno - ani to zima, ani wiosna:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. z okazji rocznicy życzę wspaniałych prac.Na rozdawajkę już za pózno,ale postanowiłam często gocic u Ciebie.Kaju z okienka

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna jest! Jak mogłam ją przegapić :( Z bawełny? Jeszcze takiej nie robiłam, odnotowuję i spróbuję :) Wspaniale kolory się ułożyły!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak sobie siedzę i przeglądam różne blogi....i.......nachodzi mnie chęć na takiego mojego osobistego,jedynego,no chyba się skuszę na stworzenie bloga,bo nie dosyć,że pokazywałabym to co potrafię,ale jeszcze bym się podzieliła jak to zrobić.Życzę Tobie jeszcze długich lat blogowania,pięknych arcydzieł w dzierganiu,bo widząc Twoją chustę,to jest perfekcyjnie wykonana,no i zblogowana,aż się chce takie blogi jak Twój zaglądać,no i zabierać się za robienie takich pięknych artystycznych dzieł.Pozdrawiam i życzę powodzenia......może uda mi się wygrać tak piękną chustę??........oby:)♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Miło mi, że mogę wziąć udział w zabawie. Chusta jest przepiękna. Chciałoby się taką mieć. Pozdrawiam artystkę cieplutko, życząc dużo twórczych dni :)

    OdpowiedzUsuń