Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

135. Jesienne skrzydła i baktus

I na koniec roku dwa szale.
Pierwszy, to kolejny raz Wingspan. Zrobiłam już dwa ( pierwszydrugi), a na drutach kolejny (jako robótka wyjściowa na treningi młodego). Tym razem kolory jesieni




wełna: skarpetkowa Alize superwash, kolor 4447 z e-dziewiarki,  420m/100g, 75%wełna 25%poliamid
zużyłam cały motek, (na ostatnim zdjęciu widać, że ostatnie rzędy zrobione są inną wełną)
druty: chyba 4 KP
wielkość: ?


Drugi szalik to baktus z motków wykopanych przy okazji porządkowania włóczek. Kupiłam pare lat temu i tak sobie leżały bez przydziału




włóczka Himalaya Moher Hazine, 2 motki po 50g
druty 7, jak widać na zdjęciu proste (dawno na takich nie robiłam)
wymiary nieznane

Do zobaczenia w Nowym Roku :)

7 komentarzy:

  1. Kasiu super szaliczki (szale):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-) Wspaniałe wzory i kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szale... Takie piękne kolory!
    Baktusa robiłam, ale szczególnie zaintrygował mnie ten Wingspan. Zastanawiam się, czy początkująca dziewiarka jak ja poradziłaby sobie z tym wzorem... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sobie poradzisz, to bardzo prosty wzór, w razie czego pisz na maila

      Usuń
  4. przepięknie zrobione i cudna włóczka! Życzę następnych fajnie przytulnych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń