Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2018

192. 2 x Whirl

Z motka cieniowanej włóczki Whirl postanowiłam zrobić sobie bluzeczkę na lato. Wersja nr 1 wyglądała tak



Niestety, okazało się, że robótka się skręca, a poza tym jest lekko za wąska. Sprułam ;(

Wersję nr 2 aby uniknąć skręcania zrobiłam francuzem



Niby jest lepiej, ale nie do końca o to mi chodziło.

Chyba powstanie wersja nr 3.

dane techniczne:
włóczka: Whirl Scheepjes  ze sklep-IKu
druty: 3 KP
wzór: wersja 1 raindrops , wersja 2 z głowy
zużycie: 1 motek

11 komentarzy:

  1. Kasiu obie wersje bardzo mi się podobają, czekam na trzecią. Moni42

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że musialas spruć na zdjęciu wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marny ze mnie fotograf, w realu było widać koszenie

      Usuń
  3. Na fotce wygląda dobrze nie widać ,że się skręca ale my tak mamy (dziewiarki cusik nam się nie widzi i utylizacja robótki:) )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin log in

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu pomysłteraz na bluzeczkę świety, chętnie bym sobie taką zrobiła. A co do skręcania...moje doświadczenia są takie: jak skręca, to skręca, mnie teraz skręca brioszka (na płasko robiona)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten sam problem, zrobiłam bluzkę z bawełny Alize Bella Batik i musiałam spruć bo się skręciła.
    Czy w 2 wersji tj. robionej "francuzem" Pani bluzka już się nie skręca?

    OdpowiedzUsuń