Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

90. Kolejne zamotki

Powstały kolejne sznurki z różnych włóczek (wszystkie kupione w e-dziewiarce)

jeden na ludziu:


reszta na uchwytach:

Alize- Crochet Forever  kolory 55,141 i 106
robiony podwójna nitką


Alize - Diva BD 3242


Alize - Crochet forever Melange 50841


Alize - Bella BD 4150


Alize - Diva BD 3241


Alize - Bamboo fine BD 1833


Alize - Bella BD 3262


Alize - Bamboo fine BD 1787

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i jeszcze kiedyś zaglądniecie do mnie :)

10 komentarzy:

  1. Zaszalałaś Kasiu:)Fajne są.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sznury :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł te zamotki. Bardzo inspirujace

    OdpowiedzUsuń
  4. zamotki widzę teraz są w modzie-twoje są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne - ten niebieski wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamotki, zamotki niby piekne i bardzo kolorowe ale zastanawiam sie czy ktos na serio zalozy je na siebie. Wedlug mnie sa bardzo nieuzyteczne i nie uchodza za prawdziwa ozdobe ubioru. Panuje moda na ich robienia ale ktora z nas je w rzeczywistosci nosi i uzywa? Pozdrawiam, alicja
    A.licja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń