Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

80. Wyniki

Dziewczyny, jestem zaskoczona ilością chętnych na moje cukierki. Zgłosiło się 50 osób (kaju trochę po terminie ale co mi tam). Mogłam poznać wiele nowych blogów, na razie tylko zajrzałam, ale na pewno do was wrócę, żeby przyjrzeć się dokładniej. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. 
Żeby nie przedłużać




właścicielką chusty została Iskierka (blog Iskierka duszy)
a bransoletka pojedzie do Eluni (Rękodzieło Eluni)

Jak już wspomniałam, zainteresowanie rozdawajką przerosło moje najśmielsze oczekiwania i w związku z tym postanowiłam dołożyć jeszcze jeden prezencik, dla Ludwiki, która pierwsza ustawiła się w kolejce (zaryzykowała bo podobno pierwsi nigdy nie wygrywają).

Iskierkę, Elę i Ludwikę poproszę o przesłanie mi swoich adresów na polekkasia@gmail.com  (a Ludwikę dodatkowo o trochę cierpliwości bo niespodziankę dla niej dopiero muszę zrobić)

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie i przemiłe komentarze.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję i dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, duszo litościwa, dziękuję.Oczywiście cieszę się i będę cierpliwie czekała, bardzo cierpliwie. Gratuluję Szczęściarom. Za zabawę i napięcie oczekiwania dziekuję Kasiu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu ślicznie dziękuję za zorganizowanie candy i wylosowanie mnie, a Wam dziewczyny za gratulację i dobrą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miła zabawę, proszę odwiedź mój blog, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.. i dziękuję za zabawę =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też gratuluję ...To było bardzo piękne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do gratulacji i podziekowań za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Było miło, dziękuję i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo sie cieszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń