Obserwatorzy

turniej

sobota, 23 lutego 2013

75. Skarpetki

Nigdy nie robiłam skarpetek, więc kiedy Agnieszka z bloga Intensywnie Kreatywna  zorganizowała wspólne dzierganie razem-petek stwierdziłam, że to dobry moment żeby spróbować. Trochę jestem spóźniona bo galeria  u Agnieszki już dawno zapełniła się ślicznymi skarpetkami wydzierganymi przez dziewczyny, ale i moje są wreszcie gotowe



i stópki córki zadowolone z ciepełka




Włóczka Trekking XXL z e-dziewiarki ok.70g, druty 2,5 z żyłką

Na dzisiaj to tyle.

A teraz zaczynam obrazek, bo zatęskniłam za xxx.

Małe sprostowanie:
to nie są moje pierwsze skarpetki,
dawno, dawno temu zrobiłam jedną parę szydełkiem:







17 komentarzy:

  1. Kasiu skarpetki bardzo ładne, córcia pewnie zadowolona. Wyszły Ci ekstra - wcale nie jak pierwsze. No, przepraszam- drugie. Pierwsze ekstrawagancji dowodzą. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takich ślicznych skarpetek - dla mnie dzierganie skarpet to na razie czarna magia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Uważaj, dzierganie skarpet jest uzależniające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. następne będą spiralne wg Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! Niech grzeją stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drugie boskie, chciałabym takie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne są te skarpetki!!! Gratuluję cierpliwości! Te drugie też bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam i dobrej nocy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię skarpety "własnej roboty", są cieplutkie i pięknie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję
    zaraz idę pooglądać Twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne skarpetki -szydełkowe super :)))

    OdpowiedzUsuń